Thursday, January 12, 2012

Eine kleine Reiseskizze/A small Travel Sketch


Als ich zu meinen Eltern über Neujahr gefahren bin, sah ich vom Zug aus viele, viele Rehe, einen Fasan im Flug und natürlich viele Krähen. Das musste in einer kleinen Reiseskizze festgehalten werden.

P.S. Vielen Dank übrigens an alle, die für mein Design bei threadless gevoted haben. Leider hat es das Design nicht geschafft, aber ich habe mich über Jede Stimme gefreut!!

-------------------------------------------------------------------------------------

The writing in the picture says: "Today I saw lots of deers while traveling with the train." and "in the train between Münster and Holzminden, 31st December 2011"

When I traveled to my parents for New Year's Eve, I saw lots of deers, one flying pheasant and of course lots of crows. That has to be sketched.

PS Thank you to all, who have voted for my design on threadless. Sadly, my design didn't make, but every vote made me happy!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...