Friday, January 3, 2014

Das Jahr des Pferdes in Zeichnungen / The Year of Horse in Drawings

Nachdem mein Adventskalender so gut ankam, dachte ich, ich werde jetzt etwas verrückt und mache was Grösseres. Jeden Tag durch das Jahr des Pferdes eine Zeichnung. Wie bei allen Mädchen war das Pferd immer mein Lieblingstier. Ausserdem bin ich im Jahr des Pferdes geboren. Also eine gute Gelegenheit etwas pferdeverrückt zu werden.

----------------------------------------------------------

After my Advent Calendar was recieved so positively I thought I'll get a bit crazier by making something bigger. Every day a horse drawing throughout the year of Horse. Like with all girls, the horse had been my favourite animal. And also I was born in the Year of Horse. So a good opportunity to become a bit horse crazy.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...